Followers

kawan karib kampung ♥


mase sekolah dulu
saya ade 5 0rg kwn karib 
termasuk saya 6..
tpi sejak peristiwa yg menjengkilkan
kawan karib di kampung sy hanya tinggal 5 termasuk saya
walaupun berkurang, xpe
saya xkisah
sebab saya sygkan mereka ber4 ni saje :)
kami berkawan sejak sekolah rendah sehingga la sekolah menengah
sekarang kitorang sume da sambung belaja juh2..
tpi kalau balik kg, kami akan berjumpa semula
sbb 2 sy pgil mereka
kawan karib kampung..:)
kami sering bergaduh tpi las2 kami baik semula..
tpi 2 dulu
sekarang kami xpenah bergaduh..
sbb da jarang jumpe..
mereka byk ajar sy
kalau dulu sy xberapa pndai..
sekarang sy da pandai sikit
sbb mereka salu ajar sy & kami salu study + dating bersama2..
kalau dulu sy xpandai kawad
sekarang sy da pndai n rindu nk berkawad bersama mereka...
dan sekarang sy rindu kan mereka...
nurhafiza
(za)

nurfarahayuni
(yuni)
nooraziatun
(at)

noryusra
(yus)


mood : rindu mereka


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...