Followers

pengorbanan dy sangat sweet..:) lepas 2, tetibe jadi xsweet... :(

saya : betul awk nak datang sini nek moto sebab nak jumpe saya...???

dia : ye..betul la...hari tu kan saya da xtunaikan janji saya kt awak....

saya : tapi kan jauh...nti awk penat, pastu awk tertido atas moto...pas2 awk dot dot dot....haha...ni tipu

dia : xpe la..kt sana nanti saya duk umh abg saya..pas2 law saya dapat keje kt sane..ley la jumpe selalu...xd la awk ngade2 suke merajuk lagi dengan saya...haha..ayat akhir tipu jugak...:P

saya : hehe...sweet nye awak...

selepas datang ukm buat kali pertama 

dia : awak, sy odw nak datang ambik awak ni taw...

saya: ok..saya tunggu...

selepas sesat2 masuk sini dan akhir nya berjumpa...

dia: eeee jauh nyaaa...penat laaa...

saya : ala, itu pn nak berkira...

dia: bukan berkira...tapi da jauh cmni memang la kena berkira la sikit...

selepas jalan2 dan hantar saya balik...

dia: awak, mane spek mata sy yg awak simpan kan tdi...

saya: bia la saya simpan...

dia: bagi la...

saya: xpe la, nanti kalau awk nak, awak datang cni jumpa sy...

dia: eee xnak..da la jauh..penat ar...

saya: ok..terus campak cermin mata dy n berlari manja masuk dalam blok...ini betul2 menipu...:P

dalam telefon, selepas jumpa...

saya: oo awak da duk dkt ngn sy pn susah nak dtg jumpa sy...

dia: jauh la..sejam kot nak g sana...

saya: da 2?

dia : kita jumpe bulan depan jerla...

saya: ermm, baik awak xyah datang cni, duk jer kt perak...wekkkzzzz

~TAMAT ~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...